Riješite se DKOM žalbi jednom zauvijek

Edukacija iz javne nabave

10. rujan, 2021 • 09-16.15 sati • uživo - Zagreb, Hotel Antunović

REZERVIRAJTE MI MJESTO

Ova edukacija počinje za:

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Rezervirajte sada —idemo uživo i broj mjesta je ograničen

6 od 10 žalbi DKOMu odnosi se na fazu odluke o odabiru.

Svi "javnonabavljači" znaju koliko je potrebno uložiti vremena, rada i pažnje da bi se proveo postupak javne nabave. Najgore je onda doživjeti da taj trud padne u vodu, radi (opravdanih) žalbi.

Prema izvještaju za 2019. Komisija je u radu imala 1365 žalbenih predmeta, a daleko najveći broj žalbi, čak 66 posto odnosio se na fazu odluke o odabiru. Također, nastavljen je i trend velikog broja žalbi na dokumentaciju o nabavi - 32 posto.

Kako bi se izbjegle pogreške u postupcima potrebna je sustavnija edukacija sudionika javne nabave.

To je ono što se zove "back to basics". Naprosto osvježavanje znanja nekih bazičnih stvari, uz najnovije primjere iz prakse - učite se iz primjera od drugih. Najteže je učiti na vlastitim pogreškama!

Zato smo osmislili ovo predavanje odmah nakon ljeta, da se možete što bolje pripremiti za naporan ostatak godine

Aktualnosti u svim fazama postupka javne nabave s naglaskom na prikaz najčešćih pogrešaka naručitelja kroz najnoviju praksu DKOM-a. Sve o ponudi – kako pripremiti valjanu ponudu te pregled i ocjena ponuda kroz praksu – najčešće pogreške

Evo što ćete naučiti - program

1. Priprema i planiranje postupka nabave

➢ Analiza tržišta i prihvaćanje savjeta stručnjaka

➢ Prethodno savjetovanje s gospodarskim subjektima

➢ Izrada i objava izvješća o prethodnom savjetovanju – prednosti i nedostaci

➢ Priprema dokumentacije o nabavi i određivanje predmeta nabave, hodogram aktivnosti


2. Provedba postupka javne nabave

Objava poziva na nadmetanje

➢ Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi, ESPD

➢ Izrada i dostava ponuda i dokumenata elektroničkim putem

➢ Komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata tijekom roka za dostavu ponuda


3. Pregled i ocjena ponuda

Postupak pregleda i ocjene ponuda te provjera informacija navedenih u ESPD-u

➢ Pojašnjenje i upotpunjavanje informacija i dokumentacije

➢ Dostava ažuriranih popratnih dokumenata i najnoviji primjeri iz prakse

➢ Najčešće greške u postupku pregleda i ocjene ponuda


4. Donošenje odluka i završetak postupka

Izrada Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda sa najbitnijim točkama

➢ Učinak odluke o odabiru/poništenju

➢ Uvid u ponude i tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata

➢ Završetak postupka javne nabave

Da li želite spriječiti žalbe DKOMu?

Registrirajte se sada i saznajte kako izbjeći najčešće pogreške u postupcima javne nabave

10. rujan, 2021 • 09-16.15 sati • uživo - Zagreb, Hotel Antunović


Što kažu naši polaznici?

"

Zahvaljujem na Vašoj nadasve nesebičnoj podjeli svog znanja i iskustava s nama praktičarima koji plovimo ovim nemirnim, ali nadasve zanimljivim vodama javne nabave. Uvijek je dobro vidjeti kako drugi nešto rade i primijeniti primjenjivo na svoje postupke jer u ovako kompleksnom području kakva je javna nabava, uvijek ima prostora za bolje, više, dalje za dobaciti (baš kao da se radi o nekakvoj sportskoj disciplini). Vjerujem da ću imati priliku raditi na poboljšanju i utvrđivanju svog znanja na nekoj od Vaših edukacija.

Još jednom, od srca hvala i želim Vam sve najbolje na poslovnom, ali i privatnom planu

LJUBICA N.
Regionalni koordinator razvoja

"

Iva pozdrav,

zar ni Vi ne spavate? :)

Već sam pronjuškao Vašu stranicu uzduž i poprijeko, jer kao totalnom početniku dosta mi je pomogla da shvatim osnove. Naravno da sam već i skinuo obrasce, iako kao vijećnik neću imat dodira s njima ali moram se upoznat sa svime. Mi smo mala općina na jugu Hrvatske, uspjeli smo organizirati mladu ekipu prije izbora i osvojiti vijeće, nažalost ne i načelnika. Zato sada dan i noć moja ekipa proučava zakone, propise i sve što možemo kako bismo uspjeli. Tako da još jednom hvala na svemu, stranica je predobra a nadam se da ćemo dobiti priliku i sudjelovati u tečajevima koje organizirate

VLAHO M.
Predsjednik Općinskog Vijeća

Evo nekoliko savjeta kako izbjeći žalbe:

  • Jasna, nedvojbena dokumentacija o nabavi, izbjegavati dvosmislene pojmove
  • voditi računa da se ne naruši integritet i jasnoća dokumentacije o nabavi brojnim izmjenama i objašnjenjima
  • ne ograničavati tržišno natjecanje propisivanjem detaljnih tehničkih specifikacija

  • opis predmeta nabave i tehničke specifikacije ne smije pogodovati određenom GS/ponuditelju
  • prilikom određivanja kriterija za odabir gospodarskog subjekta sukladno čl. 256. st. 1. propisivati samo minimalne razine sposobnosti koje osiguravaju da će GS biti sposoban izvršiti ugovor o javnoj nabavi
  • pravilno određivanje kriterija za odabir ponude (ENP) - ne smiju biti diskriminirajući, moraju biti povezani s predmetom nabave i moraju omogućiti učinkovito nadmetanje

  • izbjegnite nejasnu i/ili kontradiktorna DoN
  • NEMOJTE imati veliki broj izmjena i pojašnjenja DoN
  • NEMOJTE postavljati isti zahtjev na više mjesta u DoN
  • NEMOJTE stavljati rok valjanosti ponude duži od roka za donošenje odluke
  • NE TRAŽITE obveznu dostavu APD u nabavi male vrijednosti

O predavačici - Klaudija Kralj

Klaudija Kralj je savjetnica u Državnom uredu za središnju javnu nabavu gdje obavlja poslove upravljanja nabavnim kategorijama iz djelokruga rada ureda. U području javne nabave je od 2007. godine i posjeduje certifikat u području javne nabave kao i položen državni stručni ispit. Sudjeluje na stručnim savjetovanja, konferencija, seminara i radionica vezanih iz područja javne nabave te je također redoviti predavač na različitim programima izobrazbe iz područja javne nabave. Koautor je stručnih članaka u publikacijama iz područja ekonomije.

Postanite bolji javnonabavljač.

Registrirajte se sada i saznajte kako izbjeći najčešće pogreške u postupcima javne nabave

10. rujan, 2021 • 09-16.15 sati • uživo - Zagreb, Hotel Antunović